آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بازی‌های استقلال در تختی تهران یا جزیره کیش؟

  • کد خبر: ۱۸۹۲۸۴
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
بازی‌های استقلال در تختی تهران یا جزیره کیش؟
بعد از اینکه سازمان لیگ اعلام کرد بازی‌های استقلال و پرسپولیس در نیم فصل دوم در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود، زمزمه‌هایی درباره برگزاری بازی در کیش مطرح شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی قصد دارد در نیم فصل دوم زمین چمن ورزشگاه آزادی تهران را از نو بسازد. این اقدام سبب خواهدشد دو تیم بزرگ پایتخت دیگر نتوانند در این ورزشگاه از رقبای خود میزبانی کنند.

بدون شک اگر مدیران ورزش ایران در ایام طولانی پیش فصل درباره ترمیم چمن ورزشگاه آزادی اقدام می‌کردند نیاز به جابه‌جایی محل برگزاری بازی‌های دو تیم بزرگ پایتخت نبود، اما بی‌تفاوتی در مقابل شرایط نامناسب زمین چمن ورزشگاه آزادی موجب شد طرح ترمیم چمن برای پایان نیم فصل در دستور کار قرار بگیرد.


این اقدام باعث خواهد شد دوتیم استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه دیگری منتقل شوند. در روز‌های اخیر صحبت از برگزاری قطعی بازی دو تیم در ورزشگاه تختی تهران شده است. حتی سازمان لیگ نیز این موضوع را رسانه‌ای کرده است، اما درباره کیفیت چمن این ورزشگاه نیز شک و تردید‌هایی وجود دارد با این حال گفته شده شاید تا نیم‌فصل وضعیت چمن تختی بهبود یابد.

بدون شک برای استقلال و پرسپولیس بازی در تهران بسیار مقرون به صرفه خواهد بود، اما روز گذشته بار دیگر در باشگاه استقلال بحث بازی در شهر دیگری مطرح شده و این بار بعد از مشهد و اهواز صحبت از برگزاری بازی‌های استقلال در جزیره کیش شده است که باید دید در نهایت مسئولان این باشگاه چه تصمیمی درباره محل برگزاری بازی‌های خود خواهند گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->